Apie programą
Mokykla veiklą vykdo nuo 2011 metų. Mūsų mokykla remiasi Dr. Trevor MacKee, Brigham Young universiteto žmogaus vystymosi srities profesoriaus sukurta Dvikalbio mokymo programa, pagal kurią vaikai įgyja įgūdžius laisvai kalbėti angliškai.
Programa sukurta apmokyti vaikus užsienio kalbos žaidimo forma, kai visas dėmesys būna skirtas vaikui, o užsiėmimai pravedami linksmoje atmosferoje. Užsienio kalba išmokstama panašiai, kaip mes vaikystėje mokomės gimtosios kalbos. Paprastai vaikai pradeda laisvai kalbėti jau po 500 užsiėmimų valandų.
Vaikams yra ugdomi raidžių ir žodžių atpažinimo įgūdžiai, kurie padės jiems mokantis skaityti ir suprasti tekstą. Dėka mokymo metu sukuriamos geranoriškumo ir linksmumo aplinkos vaikai įgyja pasitikėjimo savo galimybėmis
Vaikai nėra specialiai mokomi vertimo ar gramatikos. Vietoj to mokytojai sukuria mokomąsias situacijas, kurių metu vaikai žaidžia, dainuoja, klauso pasakojimų ir dalyvauja nedideliuose vaidinimuose. Dėstymas sutelktas į temas, kurios vaikams yra pažįstamos.
Kviečiame atvykti vaikučius susipažinti, linksmai praleisti laiką ir išmokti anglų kalbos.
1 bandomoji pamoka nemokama (mokyklėlėje ar Online). Jei vaikučiui patiks ir nuspręsite
lankyti, bandomoji pamoka bus įtraukta į apmokėjimą už užsiėmimus.
Kaip programa veikia?
Kiekvienoje grupėje po 6-8 vaikus. Grupę moko angliškai kalbantis mokytojas. Kiekvienas vaikas 2 valandas per dieną aktyviai dalyvauja užsiėmimuose, kurie vedami tik anglų kalba. Per dieną mokiniai mokosi 3-4 dalykų, kurie yra skirtingų temų ir patyriminių veiklų. Vaikai nėra specialiai mokomi vertimo ar gramatikos. Vietoj to mokytojas sukuria mokomąsias situacijas, kurių metu vaikai žaidžia, dainuoja, klauso pasakojimų ir dalyvauja nedideliuose vaidinimuose. Dėstymas sutelktas į temas, kurios vaikams yra pažįstamos. Vaikai gali kepti pyragą virtuvėje, statyti žaislinį namelį dirbtuvėse, dalyvauti aktyviuose užsiėmimuose, vaidinti spektaklyje, lipdyti iš molio dailės užsiėmimuose ir kt., bendraudami vienas su kitu tik angliškai. Šiuo tikslu visai nereikalingos pradinės anglų kalbos žinios. Pakankamai gerai kalbantys vaikai mokosi atskirai nuo tų, kurie tik pradeda. Atmosfera, sukuriama linksmų užsiėmimų ir gero linkinčių mokytojų bei vienodo pasirengimo mokinių, puikiai tinka užsienio kalbos mokymuisi.
Rezultatų vertinimas
Tėvams siūloma individualiai susitikti su mokytoju ir savo vaiku kartą per mėnesį, kad vaikas ramioje aplinkoje galėtų tėvams pademonstruoti savo įgūdžius, padainavęs išmoktą dainelę, sužaidęs žaidimą ar pakalbėjęs su mokytoju apie būsimus meninius projektus. Pasibaigus kiekvienam semestrui, vaikai su mokytojais anglų kalba paruošia pasirodymą ar spektaklį, į kurį pakviečia visus tėvus. Vaikai dainuoja, atlieka trumpus etiudus, rodo šokio numerius ar vaidina 30-60 min. mini-pjeses. Kiekvienas pasirodymas savitas ir pritaikytas konkretaus vaiko įgūdžiams ir sugebėjimams. Tokie pasirodymai – puikus būdas tėvams, mokytojams ir, žinoma, patiems vaikams pamatyti atkaklaus darbo rezultatus.
Raštingumas
Norint išlaikyti vaikų gebėjimą laisvai kalbėti angliškai, reikia juos mokyti skaityti ir rašyti. Po metų baigę programą pradedantiesiems, vaikai praleidžia nuo 4 iki 8 valandų kiekvieną savaitę, mokydamiesi skaityti ir rašyti anglų kalbos gramatikos pratybose pagal jiems pritaikytą programą. Vaikams yra ugdomi raidžių ir žodžių atpažinimo įgūdžiai, kurie padės jiems mokantis skaityti ir suprasti tekstą. Dėka mokymo metu sukuriamos geranoriškumo ir linksmumo aplinkos vaikai įgyja pasitikėjimo savo galimybėmis ir, skaitydami savo pirmąją anglišką knygą ar įrašinėdami savo pačių pasakojimus angliškai, jaučiasi anglų kalbos žinovais.
Vienodas gebėjimų lygis
Naudodamiesi valstybinių mokyklų vadovėliais, kompiuterinėmis programomis bei mokymo
ištekliais, vaikai mokosi kalbėti, skaityti ir rašyti angliškai pagrindinėje mokykloje
dėstomomis temomis: užsienio kalbos, gamtos mokslų, matematikos ir kt. Vaikai pasiekia
tokį pat anglų kalbos mokėjimo lygį, kaip ir jų bendraamžiai kitose šalyse. Jie taip pat
mokosi naudotis mokymo medžiaga anglų kalba ir taikyti praktikoje raštiškus ir žodinius
vertimus. Pradinėje programoje dėmesys sutelktas ne į pažintinio, bet į lingvistinio ugdymo
lygį, ir todėl ji ne pakeičia, o papildo pagrindinę mokymo programą. Keturios ar šešios
valandos per savaitę – laikas, kurio visiškai pakanka, kad vaikas palaikytų aukštą
šnekamosios kalbos, supratimo, skaitymo ir rašymo lygį ir tuo pačiu nebūtų atitrauktas nuo
įprastinio mokyklos tvarkaraščio.